Kontakt

Kvalitet & Miljø

I BSM arbejder vi ansvarligt med kvalitet og miljø, som sikrer, at vi kan levere produktløsninger i topkvalitet og de bedste og mest sikre arbejdsforhold for vores medarbejdere.

Vi udvikler os med tiden

Vores medarbejdere er vores vigtigste ressource. Det er vores fornemmeste opgave at skabe de bedste rammer og give de bedste muligheder for at udvikle vores medarbejdere – både personligt og fagligt.

Vi tror på, at vores fælles engagement er bestemmende for, hvordan omverden opfatter os og tror på, at det kommer til udtryk i kvaliteten af vores produkter og i vores service.


Vi stiller store krav til os selv, og vores forretning bygger på:

● Kobling af kreative tankegang med faglig høje standarder
● Værdikædefokus på kunders produkter og logistik
● Løsningsorienteret - mere end bare komponenter
● Opmærksomhed på miljø for at minimere vore aftryk
● Fleksibilitet til produktion og levering af produkter af høj kvalitet
● Fokus på vores kundens behov, tilfredshed og gode relationer
● Højt serviceniveau og levering til tiden

Vi er ISO 9001 og ISO 14001 certificeret

Som en naturlig del af vores fokus på kvalitet og miljø, er vi ISO 9001 og ISO 14001 certificeret og forpligter os derigennem yderligere på følgende forhold.

  • Kontrollere aftryk

    Vi forpligter os til at beskytte miljøet, herunder forebygge forurening og forpligter os til et bæredygtigt ressourceforbrug.

  • Efterleve krav

    Vi forpligter os til at efterleve gældende krav som kan være lovkrav, kundekrav eller andre krav.

  • Kommunikere åbent

    Vi forpligter os til at kommunikere åbent til medarbejdere, interessenter, myndigheder, kunder samt offentligheden i øvrigt om de miljøpåvirkninger som er knyttet til vores processer og produkter.

  • Forbedre løbende

    Vi forpligter os til en løbende forbedring af vore kvalitets- og miljøledelsessystem med henblik på at forbedre vores præstation.

Service og kvalitet i fokus så du får det bedste fra os

BSM er en familiejet virksomhed som i to generationer har udviklet sig fra en smede virksomhed til en top moderne metal forarbejnings virksomhed.

  • 35+ års erfaring

    BSM er en familiejet virksomhed, som i 2 generationer har udviklet sig fra en smede virksomhed til en top moderne metal-forarbejdnings virksomhed.

  • Vi har certificeringer

    BSM er en familiejet virksomhed, som i 2 generationer har udviklet sig fra en smede virksomhed til en top moderne metal-forarbejdnings virksomhed.

  • Moderne teknologi

    BSM er en familiejet virksomhed, som i 2 generationer har udviklet sig fra en smede virksomhed til en top moderne metal-forarbejdnings virksomhed.

  • Kreativ arbejdsgang

    BSM er en familiejet virksomhed, som i 2 generationer har udviklet sig fra en smede virksomhed til en top moderne metal-forarbejdnings virksomhed.

Hvad vi kan hjælpe dig med

På den måde kan vi sikre forbedringer af komponenterne rent pris- og produktionsteknisk, ligesom at vi kan medvirke til at sikre fordelagtige logistiske modeller.

Download vores certifikater

Vi har altid vores certifikater klar til vores samarbejdspartnere. Download dem nedenfor, eller kontakt os og hør nærmere.

Download ISO 9001 certifikat (DA)Download ISO 9001 certifikat (EN)Download ISO 14001 certifikat (DA)Download ISO 14001 certifikat (EN)

Se vores procesvideo

Klik nedenfor og se vores procesvideo "Ordrens Rejse".

“Jeg er meget tilfreds med vores levering af stål mere tekst her!Vores medarbejdere er vores vigtigste ressource. Det er vores fornemmeste opgave at skabe de bedste rammer og give de bedste muligheder for at udvikle vores medarbejdere – både personligt og fagligt“

Casper Hansen - Crawford

“Jeg er meget tilfreds med vores levering af stål mere tekst her!Vores medarbejdere er vores vigtigste ressource. Det er vores fornemmeste opgave at skabe de bedste rammer og give de bedste muligheder for at udvikle vores medarbejdere – både personligt og fagligt“

Søren Jensen - Ukend firma

Service og kvalitet i fokus så du får det bedste fra os

Steen Sørensen er ejer og direktør for BSM, og varetager den overordende kontakt med kunderne.